Video

12.08.2011 21:13

https://www.youtube.com/watch?v=Hzgzim5m7oU&feature=player_embedded pridávam vám sem odkaz na jedno veľmi krásne video, ktoré nedávno zdieľala na svojom profile na facebooku Martinka (webmasterka fanklubu Mira Šmajdu). Ja som si ho pozrela a veľmi sa mi zapáčilo. Oplatí sa obetovať tie dve minútky a pozrieť si to celé. Aj keď to nesúvisí s Mirom alebo s mojou ffkou rozhodla som sa dať ho sem na stránku lebo je naozaj veľmi pekné. A vety na záver - Change your words. Change your world. Sú podľa mňa pravdivé. Lebo nezáleží len na tom čo hovoríme ale aj na tom ako to povieme a aké slová zvolíme. 
Čo sa týka poviedky, ďalší diel pribudne až počas týždňa lebo ešte ho nemám celý dopísaný a cez víkend nebudem doma tak nebudem môcť písať.

Prajem krásny víkend, užite si ho. :)    Tinushqaaa :D 

Video

Videjko

Tynka09 - tynka177.blog.cz | 16.08.2011

Opravdu krásné video, mám stejný názrór...:-)

Pridať nový príspevok