Poviedka

18.05.2011 19:48

Kde sa vzal, tu sa vzal, nový singel k nám zavítal :)

 

... no ešte nie celkom, ale už čoskoro :D. Áno je to tak! V nedeľu, niekedy medzi 20:00 a 23:00 nám Miro predstaví úplne nový singel z pripravovaného albumu. S celou kapelou Rosemaid sa zúčastmí na priamom prenose speváckej show Československo hľadá SuperStar. Úprimne povedané, som naň už strašne zvedavá a neskutočne sa na Nedeľu teším. Škoda, že sa na priamy prenos nedostanem ale budem to určite sledovať na Markíze. V česku to môžete zas sledovať na Nove. Tento krát už nepôjde ani hokej takže SuperStar môžu sledovať všetci, aj milovníci hokeja :D. A samozrejme môžeme povzbudzovať aj zvyšných štyroch súťažiacich. Ja osobne fandím Lukášovi Adamcovi a Gabriele Gunčíkovej :). Kto sú vaši favoriti? ... No ale prejdime teraz na inú tému. Tak ako som sľúbila, pridávam sem desiaty diel poviedky Nezabudnem. Tento diel je taký prelomový by som povedala. Pretože v ďalšom dieli sa vrátime späť do minulosti a pozrieme sa na celú udalosť z Mirovej strany. Pozrieme sa na jeho myšlienky, ako to celé vnímal on. Z jeho vnímania to nebude až desať dielov, trošku to skrátim. :) A potom budeme opäť pokračovať v dejovej línii a dej sa bude ďalej vyvíjať. Tento diel je trochu odlišní ako predchádzajúci. Sú tu hlavne myšlienky a opisy, nedeje sa tu, aspoň podľa mňa, nič dramatického. Ale ja si myslím, že aj takýto diel má svoje čaro a oplatí sa ho prečítať si. Ďalší diel vyjde možno už cez víkend ale nič nesľubujem prtože neviem či sa dostanem k internetu, keďže matury už končia a ja sa musím opäť začať venovať štúdiu :( . Zajtra sa už tiež učíme a dokonca mám jednu hodinu v triede kde sa učil Miro takže neviem či sa budem vedieť vôbec na učivo sústrediť. Ách jaj! :( Snáď sa mi to podarí. :D V tejto triede som totižto vyučovanie ešte nikdy nemala. No dosť bolo rečí, idem sa ja učiť a vám prajem príjemné čítanie a zajtra úspešný deň. A samozrejme nepreháňajte to s učením a prácou pretože počasie je nádherné, slniečko nám krásne svieti, tak si ho užívajme! :D Vaša xxxx :D

Diskusná téma: Poviedka

:))

Lissa - mirosmajda-ff.blog.cz | 27.05.2011

krásné záhlaví.. :)

Pridať nový príspevok