Poviedka

13.05.2011 23:01

Život nie je prechádzka ružovou záhradou ....

... a to sa tak trochu odzrkadľuje aj v ďalšom dieli poviedky Nezabudnem. Po dlhšiom  čase som sa opäť dostala k písaniu a keďze už prešla dosť dlhá doba odkedy som sem nič neprihodila tak tentokrát som sa snažila napísať trošku dlhší diel. Možno sa čudujete prečo je Miro v tomto diele taký .. divný ... Nebojte sa, všetko sa onedlho vysvetlí. :D Treba len dobre sledovať dej. Možno sa mi podarí ďalší diel sem pridať počas týždňa pretože tento týždeň sa kvôli maturitám neučíme :D. Takže budem mať dosť času na písanie. Všetkým maturujúcim samozrejme držím palce a úprimne povedané vôbec im nezávidím. Nechcela by som byť teraz na ich mieste. Keď si predstavím, že o dva roky to čaká aj ma ... tak už teraz sa začínam báť. Ako som už písala pred chvíľou, život nie je prechádzka ružovou záhradou a preto musíme prechádzať aj takou ťažkou skúškou ako je maturita. Prajem krásny víkend všetkým a vopred vám ďakkujem za komentáre, ktoré mi napíšete či už sem alebo k poviedke :). Všetky ma veľmi potešia a povzbudia k písaniu ďalších dielov. :)        Vaša xxxx :D

 

Poviedka

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok