Poviedka

30.04.2011 21:31

Hot or not ?

 

No tak v tomto prípade jednoznačne hot ! :D Po návrate zo zahraničia som sa opäť pustila do písania poviedky. Dnes vám tu pridávam ôsmy diel, ktorý je riadne hot. A keďže tých hot dielikov bolo už dosť na túto poviedku tak vám sľubujem, že od ďalšieho dielu bude už žáner poviedky o dosť iný. Nechajte sa prekvapiť aký. :D Snáď nesklamem. V rubrike chystané koncerty pribudli koncerty, ktoré boli zverejnené na oficiálnom fanklube, no sú tam aj dátumy koncertov, ktoré na oficiálnych stránkach niesú, no Miro by sa tam s najväčšou pravdepodobosťou mal objaviť. :D Takže určite sa tam mrknite. :D Vo fotogalérii pribudla jedna fotka z koncertu z Ostravy, o ktorom som počula, že bol úžasný. A teraz niečo o Mirovi. Miro strávil Veľkú noc v Prahe ale nie celú. V sobotu (23.04.) a v Nedeľu (24.04.) bol v jeho rodných Košiciach. Miro veľmi neuznáva veľkonočné zvyky ako sú oblievačka alebo šibačka, čiže ak ste zvedaví či niekto bol obliatý Mirom Šmajdom tak myslím, že môžem stopercentne povedať, že nie. Miro bol v Košiciach aj v Piatok a to s celou kapelou a mali tu aj skúšku, ktorá dúfam, že dopadla dobre :D. Ako písal na facebooku, tak včera večer mal v pláne sledovať hokej (Slovensko vyhralo nad Slovinskom 3:1 jupiiii :D) a potom písal aj niečo o nejakej pařbe :D. V ktorom podniku bol to vám nepoviem pretože to neviem :D. Ale jedno vám poviem, v tom, v ktorom som bola ja určite nebol. :D A vy ste trávili Veľkú Noc ako? Boli ste poriadne vyoblievaní? :D Alebo ani vy neuznávate veľkonočné zvyky? A čo hokej? Sledujete majstrovstvá? Ktorému týmu fandíte? A ešte jedna vec. Chceli by ste nejakú krátku jednorázovku aj s ponaučením (respektíve s mojím názorom na nejakú tému) ? Lebo mám v hlave pár nápadov. :D A ak áno tak v akom žánri by mala byť? Prajem krásny zvyšok víkendu a úspešný začiatok pracovného týždňa.    vaša xxxx :D

:)

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok