Poviedka

20.04.2011 22:32

After so long time ...

... I´m back again. :D Po takom dlho čase som opäť späť. :D Ľudkovia moji! Dosť dlho som bola chorá takže k počítaču som sa veľmi nedostala a preto tu nepribudli ani žiande poviedky ani iné veci. Dnes som vám sem však prihodila už siedmy diel poviedky Nezabudnem. Je trošku taký iný ako tie predošlé tak snáď sa bude páčiť. :D Opäť sa asi dlhšie neozvem pretože zajtra odchádzam na týždeň preč. Na výlet zo školy do zahraničia. Idem však opačným smerom ako nám nedávno "zablúdil" :D náš blondiačik. Miro navštívil prekrásnu časť Ázie a to ostrovy Male Divy a zastavil sa aj v Dubaji, kde prestupoval na lietadlo. Ja však nejdem na východ ale na západ. A to konkrétne do Anglicka. Už sa veľmi teším. Snáď to tam bude úžasné.Takže v blízkej dobe tu nový diel nepribudne :(. Ale keď sa vrátim tak sa budem snažiť čo najskôr napísať nový diel a v hlave mám už perfektne vymyslenú jednu jednorázovku. :D V sekcii fotogaléria koncerty 2011 pribudla jedna fotka z koncertu v Košiciach, ktorý sa konal 16.04., kde bola úžasná atmosféra! Bolo to niečo dokonalé. Všetci sme sa perfektne bavili. Aj chalani z kapely :D V sekcii Chystané koncerty pribudlo pár nových akcií, ktorých sa Miro zúčastní, no na oficiálnom fanklube ešte nie sú zverejnené. A to konkrétne koncerty v Tepliciach (28.5.) a festival Brumovské rockové hradby (11.6.). A 26.4. sa nezabudnite pozerať na reláciu Face 2 Face na TV Očku, v ktorej bude hosťom Miro. Prajem tie najkrajšie Veľkonočné sviatky. :)     Vaša xxxx :D