Poviedka

25.03.2011 22:45

Je neskorý večer ....

... a ja mám pre vás nový diel poviedky. Dúfam, že sa už naň tešíte a že sa vám bude páčiť. Tento diel je totiž hot. No možno len tak mierne hot , ale nechcela som to hneď v prvej poviedke preháňať :D. V chystaných koncertoch na rok 2011 nám pribudol nový koncert na Slovensku a to konkrétne 2.4. v Trenčíne (to je na západe SR) v jednom obchodnom centre. Ďalšou novinkou je zmena horného štítku stránky. Trošinku som ho pozmenila a pridala som tam aj pár fotiek. No nebudem už teraz veľa kecať, nechám vás čítať a ponárať sa do ríše fantázie a snov. Ešte vám chcem popriať krásny víkend a dúfam, že ho nestrávite doma pri počítači alebo telke ale že poradne využijete to krásne a slnečné počasie, ktoré k nám konečne po dlhom chladnom období zavítalo. Dobrú noc :) Vaša xxxx :D