Poviedka

11.11.2011 15:33

11.11.2011 ...

Všetci hovoria o dnešnom "magickom" dátume, tak teda musím aj ja :D. Môj názor na to je, že je to hlúposť. Veď dnes je deň ako každý iný. Ak sa niekomu dnes stane niečo výnimočné a myslí si, že je to len kvôli dnešnému dátumu tak podľa mňa je to hovadina. Veď ako môže nejaký dátum ovplyvniť náš život? O našom živote a o udalostiach a o zážitkoch predsa rozhodujeme my sami! Za všetko čo sa nám stane môžu naše predchádzjúce rozhodnutia. .. No dobre nebudem už o tom filozofovať :D To bol len tak v krátkosti môj názor. Vedela by som o tom rozprávať aj viac ale nechcem vás zdržiavať:) Prinášam vám po dlhej dobe, za čo sa ospravedlňujem, ďalší diel poviedky Bude z toho láska? Ďalší diel sa pokúsim napísať už cez víkend takže sledujte stránky, aby ste nič nepremeškali. A mám pre vás ešte jedno prekvapko. Čoskoro totiž na tejto stránke pribudne úvodný diel mojej prvej poviedky s TP !! :) Zatiaľ však prezradím len toľko, že v hlavnej úlohe bude Paťo ! :) Takže komentujte aby som mala dôvod písať rýchlejšie a častejšie :) Pekný víkend prajem :)       Tinushqaaa :D

Poviedka

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok