Poviedka

23.10.2011 21:05

Prepáčte ...

Ospravedlňujem sa, že ste museli tak dlho čakať ale po prvé trošku mi došli nápady .. a po druhé .. nebolo veľa času .. stále keď som prišla na net zapla som fb tam som sa dlho zdržala .. potom som prebehla ostatné blogy s ffkami a keď som sa dostala sem tak som napísala nejaké dve tri vety a už som musela ísť off lebo povinnosti volali. No dnes som sa konečne už dokopala k tomu aby som to dopísala. A rozhodla som sa,  že zrejme budem písať trošičku kratšie časti ale budem ich pridávať častejšie. A prosím komentujte aby som vedela, či sa oplatí písať ďalej, či to niekto vôbec číta :) Ďakujem :) Prajem úspešný týždeň.    Tinushqaaa :D

Poviedka

Další díl povídky na mém blogu

https://nikys20.blog.cz/ | 23.10.2011

ahoj další díl povídky Jsi můj osud na mém blogu ;).

Pridať nový príspevok