Poviedka

10.03.2011 20:16

Tretí diel poviedky Nezabudnem a spomienky na Superstar :)

Tak dnes Vám tu už konečne pridávam ďalší diel poviedky. Chcela som ho sem dať už skôr no vôbec nestíham. Mám toho strrašne veľa do školy. Ako vraví Miro : " Šrobárka dá zabrať! :D" . Len kto by nevedel, tak Šrobárka je gymnázium (stredná škola),  kde chodil Miro a kde chodím aj ja. Oficiálne sa volá Gymnázium Šrobárova 1. A to, že Šrobárka dá zabrať je vlastne veľmi dobre známe po celých Košiciach. Je to jedno z najlepších a najťažších košických gymnázií. No ale teraz naspäť k téme. V tomto dieliku je trošku viac Romana :D. Snáď to nevadí :D. Možno sa niektorým z Vás nebude páčiť ako som ho tam zakomponovala ale mne to takto vzkrslo v hlave tak som to tak aj napísala :D. Viem, že tento diel je dosť krátky ale nebojte sa. Ďalší diel bude o to dlhší a možno sem pribudne už zajtra. I keď nie som si tým celkom istá, pretože kamarátka má oslavu narodenín a neviem či dovtedy stihnem poviedku hodiť do kompu. Tak možno až cez víkend. A pozrite sa tiež do fotogalérie. Prihodila som tam pár fotografií zo superstar. Keďže teraz začína nový ročník tak myslím, že my by sme si mohli pripomenúť ten ročník kde sme spoznali nášho skvelého Mirka :D. Tak si pozrite fotky a trošku zaspomínajte. :) Vaša xxxx :D