Poviedka

02.08.2011 20:43

Sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú :D

Ale ja sa tohto príslovia nedržím :D Ja som vám minule sľúbila, že ďalší diel poviedky pribudne čoskoro a tento sľub som aj dodržala pretože práve som sem pridala 14. diel. Je to posledný diel písaný z Mirovho pohľadu, ďalší už bude normálne pokračovanie deja z pohľadu Ali. Som veľmi zvedavá čo poviete na tento diel dúfam, že sa vám bude páčiť. :) Čo je novinka pri mojej poviedke je to, že odteraz bude na začiatku dielu vždy obrázok, ktorý vystihuje hlavnú pointu toho daného dielu. Tak už nebudem dlhšie zdržovať a nechám vás v pokoji čítať už vám len chcem povedať, že ĎAKUJEM za všetky komentáre, ktoré píšete. Veľmi ma to teší a povzbudzuje k ďalšiemu písaniu takže len tak ďalej. :) Prajem vám krásne prázdniny, užívajte si počasie, ktoré sa konečne umúdrilo, aspoň tu u nás v Košiciach, neviem ako to je v iných častiach Slovenska a Česka a využívajte každú chvíľu naplno aby ste potom neľutovali, že ste zbytoočne premárnili drahocenný čas :)  Majte sa krásne Tinushqaaa :D

Poviedka

:)

miro-smajda-daily.blog.cz | 03.08.2011

Přečtu si :)

:)

Lissa - mirosmajda-ff.blog.cz | 02.08.2011

jdu číst.. :) s tím obrázkem je to skvělý nápad.. :)
u nás v západních Čechách byla dneska krásně.. :) doufejme, že to vydrží.. :)

Pridať nový príspevok