Poviedka

31.07.2011 19:31

Čo robiť keď vonku prší? ...

Polovica prázdnin je za nami, no počasie nám zatiaľ veľmi nepraje. Slniečko sa na nás usmialo zatiaľ len párkrát, takže ak sme neboli na dovolenke niekde pri mori tak sme si veľa kúpania sa a opaľovania sa zatiaľ neužili. Ale vyzerá to tak, že druhý prázdninivý mesiac by nám mal priniesť aj lepšie počasie tak ja verím, že to tak bude. No ale zatiaľ kým ešte prší a my nechceme moknúť môžeme predsa čítať! :D Tak ja som vám sem po dlhej dobe prihodila ďalší diel poviedky, opäť písaný z Mirovho pohľadu. Tak si ho prečítajte a samozrejme zanechajte mi aj komenty, tie vždy potešia :). Počas týždňa vám sem prihodím ešte posledný diel z Mirovho pohľadu (už ho mám takmer celý dopísaný takže určite pribudne čoskoro). A potom sa opäť vrátim k písaniu z pohľadu hlavnej hrdinky, Ali. A dej sa bude ďalej vyvíjať. Tak prajem vám krásny začiatok druhej polovice prázdnin. Poriadne si ich ešte užite! Či už na nejakej Rosemaid akcii, alebo inom letmom festivale, alebo niekde s rodičmi na dovolenke pri mori, alebo dokonca v nejakom parádnom tábore. Je to jedno kde budete,  hlavné je aby ste sa bavili a užívali ste si voľno km sa netreba učiť! :)   Tinushqaaa :D

Poviedka

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok