Poviedka s The Paranoid !

12.11.2011 18:18

Prvá poviedka na pokračovanie s TP ...

Takže minule som písala, že už čoskoro tu bude prvý diel k mojej prvej poviedke o TP. Takže dnes Vám sem pridávam taký kratučký informatívny úvod a zajtra večer okolo 19:00 čakajte prvý diel. Poviedke som po dlhom uvažovaní dala názov Náhody neexistujú a mne sa tento názov veľmi páči. Dúfam, že vám sa bude páčiť táto poviedka. Včera a dnes som sa dosť rozpísala, takže už mám napísaných niekoľko dielov z tejto novej poviedky ale aj niekoľko dielov poviedky Bude z toho láska?, takže vám sem budem jednotlivé diely pridávať častejšie a budem to nejako striedať. Dnes keď som bola so psom na prechádzke tak som dostala nápad na jednu jednorázovku tak ak sa mi ešte bude chcieť tak ju napíšem a v priebehu budúceho týždňa ju zverejním. Sama sebe sa čudujem ako je možné, že zrazu mám toľko nápadov, ale nesťažujem sa :D. Tak a vás poprosím aby ste komentovali, lebo všetky vaše komentáre ma podporujú a dodávajú mi silu do ďalšieho písania :)    Tinushqaaa :D

Poviedka s The Paranoid !

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok