Poviedka - Bude z toho láska - 16.diel

04.02.2012 18:40

Amerika ...

:)  A je tu ďalší diel tejto poviedky s Mirom. Keďže v tejto poviedke sa chystá odísť do Ameriky a v skutočnosti je v Amerike, tak dovoľte aby som sa aj ja vyjadriila k tejto toľko diskutovanej téme. Mne je jasné, že Miro svoju hudobnú kariéru neukončil, bude spievať aj hrať naďalej, lenže .. Miro je zvláštny typ človeka, on si od druhých nenechá poradiť, jemu nestačí spievať pre malé publikum ako je na väčšine koncertov v Čechách a na Slovensku. On podľa mňa túži po veľkej kariére, veľkom publiku,  sláve a obdive. Každopádne to sú len moje dedukcie. Podľa mňa nás však Miro ešte čoskoro prekvapí, nejako nás šokuje (ako to je u neho zvykom :D). Ako, to je ešte vo hviezdach. Nech už sú jeho ciele akékoľvek tak ja mu držím palce, nech mu výjde všetko čo si zaumieni a nech sa mu splnia všetky jeho sny. :)      Tinushqaaa :D

Poviedka - Bude z toho láska - 16.diel

:)

Michelle | 16.02.2012

Souhlasím s Tebou, on by nejspíš rád něco víc.. Ale co Ty víš.., co my víme.. Nekončí 100%, uvidíme čím nás překvapí..

Záznamy: 1 - 1 zo 1

Pridať nový príspevok