Novinky

24.03.2011 22:24

Víkend sa nebezpečne blíži :D

A ja mám pre vás zopár noviniek :D. Do chystaných koncertov na rok 2011 som pridala dva koncerty na konci Apríla (Duben), ktoré som si pretým nevšimla na oficiálnom fanklube. Takže teraz by tam mali byť všetky koncerty, ktoré sú oficiálne zverejnené. Dúfam, že sa aspoň na niektorý z nich zájdete pozrieť a že sa na nich už tešíte,  minimálne tak ako ja :D. Ďalšou novinkou je mnoho nových fotiek vo fotogalérii. Vo fotogalérii Súkromné fotky pribudla jedna fotka zo Silvestrta 2010, avšak nie z koncertu na Hlavnej v Košiciach,  ale zo súkromnej oslavy nového roka v Košiciach u jedného Mirovho veľmi dobrého kamaráta. Bohužiaľ z tejto akcie sa mi viac fotiek získať nepodarilo. Vytvorila som aj dve nové fotogalérie a to Koncerty 2010, kde sú fotky z takmer všetkých koncertov, ktoré mal Miro minulý rok, z každého by tam mala byť jedna fotka, idú po poradí od najstaršej, a Koncerty 2011,  kde sú fotky Mirových koncertov z tohto roku, takisto idú od najstaršieho a postupne budú počas roka pribúdať. Tento týždeň som sa veľmi nestíhala blogu venovať, prepáčte mi to, ale v Utorok som bola na operácii a keď som prišla tak som bola dosť unavená takže som spala a včera som si doberala veci do školy,  ktoré som zameškala. Ale nebojte sa ja to všetko napravím. Buď zajtra alebo cez víkend pribudne nový diel poviedky a možno ešte aj nejaké to prekvapenie :D. Ale to si musíte zaslúžiť :D hehe :D.  Ak máte aj vy blog tak si ma prosím pridajte medzi obľúbené blogy (stránky),  ďakujem :).  ...Tak vám všetkým prajem príjemný koniec pracovného týždňa a krásny víkend. Poriadne si užite prvé teplé dni, plné slnečných lúčov, neseďte za počítačom ale utekajte vonku s kamarátmi a zabávajte sa! :D Vaša xxxx :D