Jednorázovka

28.03.2011 22:10

Nie všetko je podľa našich plánov ...

... Ale to vôbec nevadí! Sľubovala som cez víkend prekvapenie, no nejako som to nestihla. A už dávnejšie som spomínala niečo o jednorázovke. A teraz je to tu! Mojím pôvodným plánom bolo pridať tu jednu krásnu jednorázovku. Lenže nejako ma kopla múza a ja som sa rozpísala :D. Takže dnes vám tu pridávam prvý diel jednorázovky s názvom Ďakujem Ti. Zajtra alebo pozajtra pribudne druhý a zároveň aj záverečný diel tejto jednorázovky. Takže bude to taká dvojdielna jednorázovka. :D Ale dopredu musím upozorniť, že je veľmi smutná. Ale takýto nápad som dostala jeden večer (No bola to už hlboká noc - 1:00), keď som zaspávala. Tak snáď sa to aspoň niekomu bude páčiť. Chcem upozorniť, že koncert, ktorý sa mal konať 1.4.2011 v Olomouci sa presunul! Bližšie info bude určite už čoskoro! Takže najbližší koncert skupiny Rosemaid bude 2.4.2011 v Trenčíne (SR). Viac info o koncertoch je v sekcii koncerty! Ďalšou novinkou tu na stránke je nová anketa na úvodnej stránke. Budem rada ak zahlasujete :). A ešte jedna super exkluzívna novinka! A to,  že už je známe meno nového gitaristu kapely Rosemaid. :) Tu je viac info: https://mirosmajda.wgz.cz/ . Tu je odkaz na (pravdepodobne) jeho profil na facebooku: https://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1499198911 . Tak prajem pekné čitanie, nezabudnite zanechať komentáre a zahlasovať v ankete na úvodnej stránke a spoločne sa už tešíme na koncerty s novým členom kapely. Vaša xxxx :D