Fotky

19.03.2011 14:09

 

Fotiek nie je nikdy dosť :D

... a preto som sa rozhodla trošku pozmeniť fotogalériu. Rozdelila som ju na viac fotogalérií. Vo fotogalérii s názvom Rosemaid 1 nájdete fotky pôvodnej Rosemaid ako sme ju mali možnosť vidieť na koncertoch cca jeden rok a  ako ju už asi nikdy, bohužiaľ,  neuvidíme. Vo fotogalérii Súkromné fotky nájdete fotky,  z ktorých väčšinu nemáte možnosť nájsť inde na internete, sú z Mirovho súkromného života a preto by  som vás veľmi chcela poprosiť, ak chcete aby takéto fotky na tento blog pribúdali aj naďalej tak ich prosím nekopírujte a nikde nezverejňujte. Ďakujem. Vo fotogalérii Superstar sú fotky Mira z jednotlivých kôl súťaže Superstar. Vo fotogalérii Silvester 2009 sú fotky zo súkromnej "párty", ktorá sa konala v Košiciach 31.12.2009, teda zo Silvestrra 2009. Budem sa snažiť získať pre vás aj fotky zo Silvestrta 2010 ale neviem či sa mi to podarí. Teraz nemám na mysli ten oficálny Silvester, ktorý sa konal v Košiciach na hlavnej, kde Miro spieval aj s Rosemaid ale súkromný Silvester, ktorý Miro strávil s kamarátmi. Ďalšie fotogalérie budem postupne pridávať a samozrejme budú pribúdať aj ďalšie fotky a stále vás budem o všetkých nových fotkách na blogu informovať tu, v sekcii Novinky. Ďalšou novinkou na tomto blogu sú odkazy na fanmade blogy o Mirovi a Rosemaid. Na internete je neskutočne veľké množstvo takýchto blogov, no ja som sem dala odkazy len na tie, kde stále pribúdajú nejaké novinky, fotky, články alebo poviedky. Na také kde už dlhšiu dobu nič nepribudlo som sem odkaz nedala. Ak chcete aby som sem pridala odkaz aj na váš blog tam mi to napíšte do diskusie. Ale budem sem dávať len odkazy na stránky, ktoré sa týkajú Mira alebo Rosemaid. Iné nie! A chcela by som vás veľmi pekne poprosiť aby ste na váš blog dali tiež odkaz na tento môj. Ďakujem veľmi krásne. :) A ešte jedna informácia na záver. Dnes večer alebo v priebehu zajtrajšieho dňa pridám ďalší diel poviedky. Závisí to od toho ako budem stíhať. :) Prajem krásny zvyšok víkendu. Vaša xxxx :D